مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور رزمندگان افغانستانی هشت سال دفاع مقدس را گنج های نهفته خواند که باید حفظ شوند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با حضور در جمعی از رزمندگان افغانستانی هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان افغانستانی در تمام سطوح در جنگ تحمیلی حضور داشتند این رزمندگان و مدافعان حرم اهل بیت گنج های نهفته و ذخایر ارزشمند اسلام هستند.

وی با تقدیر و تشکر از حضور افغانستانی ها در دوران جنگ تحمیلی ودفاع از حرم اهل بیت افزود: این گنج ها و ذخایر باید حفظ شود و نسل جدید باید بداند بچه های رزمنده افغانستانی چه آنانی که در دفاع مقدس جان عزیز خود را کف دست گرفتند و به جبهه رفتند و از این کشور دفاع کردند و چه آنانیکه برای دفاع از حریم اهل البیت (ع) حضور داشتند و دارند ازاستعداد و توانای های خاصی برخوردار بودند و بدون چشم داشتی حضور موثر داشتند.

رزمندگان افغانستانی گنج های نهفته اسلام هستند + تصاویر

اصغر بلوکیان در ادامه گفت: رزمندگان افغانستانی بی ادعا و بدون درخواستی آمدند و در کنار برادران ایرانی خود در دروان دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) مردانگی کردند و با جانفشانی و از خودگذشتگی از حریم اسلام و اهل بیت دفاع کردند .

بلوکیان از مردم ایران خواست فریب خبرهای نادرست شبکه های اجتماعی را نخورند و مانع جابجایی ارزش ها شوند.

وی همچنین در ادمه گفت: مدارک معتبرمهاجرین تا پایان سال بصورت سیستمی تمدیدشده است و پس از، وقفه ای که در به روز رسانی کارت های آمایش ایجاد شده بود در آینده نزدیک صدور کارت های جدید آغاز خواهدشد.

رزمندگان افغانستانی گنج های نهفته اسلام هستند + تصاویر

وی همچنین مشکلات اقامتی و مدارک شناسایی رزمندگان دوران دفاع مقدس را مورد بررسی قرارداده، و دراین رابطه توضیحات لازم برای پیگیری آن ارائه دادند.­

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار